Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~Wisnia00 | użytkownik

imię i nazwiskoWiszniewski Mateusz adresEłk zarejestrowany10.05.2009 @17:45:27 ostatnio na stronie01.12.2013 @20:22:03



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu1454961
digarty21 komentarze199 posty na forum9

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~smiechu84    25.02.2010 @13:46:32
dzieki za ocene..efekt taki miał być,ale może sie nie znam na robieniu zdj.za u ciebie widze galerie,wiec zwracam honor
~kw25    23.02.2010 @17:44:19
dzięki))
mozesz zamowić,,u mnie ) http://www.akatja.pl
~nobooody    23.02.2010 @17:25:06
to semislick i to prawie nówka więc po co mi nowa?
~LukaszKaszuba    21.02.2010 @23:27:38
Dobry? Eee...za duży sentyment mam do tej "łezki" i JDM'owskich kierunków.

Wiśnia, kurde...gdzie żeś wywalił koleżankę ulubioną ze śniegiem? Ehh...
~piotrnowak    04.02.2010 @19:45:10
Cytat poniżej jest bezpośrednią wypowiedzią moderacji tego serwisu

"Czy na prawdę wydaje ci się że ta praca jest na tyle ART by uploadować ją na digart? Praca wygląda jakby była dedykowana do uploadu na Naszą-Klasę lub foto-blog. Prosimy bardzo, przemyśl dobrze swoje następne uploady, może skonsultuj z kimś zdjęcie które chcesz wgrać. Dbajmy o jak najwyższy poziom naszej galerii."
_______
zobacz, jak ja widzę świat http://zdjeciapiotra.wordpress.com

NIE MA MNIE TU I PEWNIE JUŻ NIE BĘDZIE.
~adriannaWu    31.01.2010 @18:45:58
racja, ja mam 3 )
~adriannaWu    31.01.2010 @18:38:10
nie robi siki ;D obraca się w drugą stronę ;p
~rbienko    28.12.2009 @23:40:05
to kolega niech jeszcze trochę się na umie, a dopiero potem wyraża opinie i ocenia...
~Ice666    26.12.2009 @13:21:17
ano sam nie wiem pewnie do końca, bo przecież tam nie byłem. ale ogólnie pomyślałbym nad innym kadrem i ujęciem, bo tło wygląda na ciekawe, a można było je lepiej pokazac No i tak średnio lubie gdy przy centralnym kadrze są skręcone koła..
_______
dzięki za ocenienie moich zdjęć.
http://www.ice666.digart.pl
~Ice666    23.12.2009 @22:38:24
hej. ; D tu witek enzo z forum gt.pl ; D
_______
dzięki za ocenienie moich zdjęć.
http://www.ice666.digart.pl
~DdNika    06.12.2009 @22:06:21
Dziękuję za ocene, pogoda niestety kiepska, pochmurno, deszczowo...
Cięzko robić w takich warunkach. Z czasem będę wstawac ciąg dalszy zdjęć z rajdu więc zapraszam Moze inne będą lepsze.
_______
- Na pustyni jest się trochę samotnym.
- Równie samotnym jest się wśród ludzi.
~danielpct    25.11.2009 @13:33:12
i dzięki za ocenę
~danielpct    25.11.2009 @13:17:23
To zasługuje na rewelacje
~danielpct    25.11.2009 @13:16:57
A to sorka myślałem, że to samo
~karola0805    24.11.2009 @18:47:33
dziękować!
_______
'Spróbuj chodzić w moich butach.'
~LukaszKaszuba    22.11.2009 @18:49:25
Witam serdecznie

Pozwolę sobie poobserwować
~andybas    01.11.2009 @14:53:09
Już lepiej, ale też by wymagało korekcji. Więcej miejsca z przodu samochodu, ostrość trochę uciekła do tyłu przez co konstrukcja z lewej jest rozmazana i...lekko wygięta...Co do ustawiania samochodu...Ja próbowałbym ustawianie bardziej prostopadłego (ale nie prostego) Unikaj zbędnych śmieci w tle, zdecydowanie lepiej wyszło by to, tylko i wyłącznie na tle piachu...
Pozdrawiam.
_______
"...To finish first, first you have to finish..."
~toOsia    27.05.2009 @17:47:03
dzieki u Ciebie tez fajnie się zaczyna owocnej pracy życzę
~OMamo    13.05.2009 @19:10:41
Niedaleko Węgierskiej Górki.
Pozdrawiam i dziękuję!
~buf    11.05.2009 @20:41:28
Pozdrowienia z Sopotu
_______
Life Is 2 Short 2 Be Slow
Poprzednia strona 1 2
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt